Department of Pedagogy and Primary Education
ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ | |
email: elazarak[at]primedu.uoa[dot]gr Τηλέφωνο: +30210-3688011 Διεύθυνση: Π.Τ.Δ.Ε. – Ε.Κ.Π.Α., Ναυαρίνου 13Α, Αθήνα 106 80 | |
| |
ΣΠΟΥΔΕΣ
ΥΠΟΤΡΟΦΙΕΣ
ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΣΤΑΔΙΟΔΡΟΜΙΑ
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΑ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΑ
ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝα. Προπτυχιακό Πρόγραμμα
β. Μεταπτυχιακό πρόγραμμα
ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣΒιβλία και κεφάλαια σε συλλογικούς τόμουςΛαζαράκου, Ε. (2018). Η αξιολόγηση στους οργανισμούς εκπαίδευσης ενηλίκων. Εκπαιδευτικό υλικό της Σχολής Ανθρωπιστικών Επιστημών του Μεταπτυχιακού Προγράμματος Σπουδών «Εκπαίδευση Ενηλίκων», Ε.Α.Π. Πάτρα. Λαζαράκου, Ε. (2018). Η Λειτουργία του προγραμματισμού στους οργανισμούς εκπαίδευσης ενηλίκων. Εκπαιδευτικό υλικό της Σχολής Ανθρωπιστικών Επιστημών του Μεταπτυχιακού Προγράμματος Σπουδών «Εκπαίδευση Ενηλίκων», Ε.Α.Π. Πάτρα. Λαζαράκου, Ε. (2011). Αξιολόγηση στο μάθημα της Ιστορίας: Εναλλακτικές τεχνικές. Αθήνα: Γρηγόρης. Βρεττός, Ι. Ε., & Λαζαράκου, Ε. Δ. (2011). Ενσυναισθητική προσέγγιση του εικαστικού έργου κατά τη διδασκαλία. Στο Χ. Μπαμπούνης (Επιμ.), ιστορίας μέριμνα. Τιμητικός τόμος στον καθηγητή Γεώργιο Ν. Λεοντσίνη (σσ. 187-203) (Τομ. Α1). Αθήνα, Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών. Βρεττός, Ι. Ε., & Λαζαράκου, Ε. Δ. (2006). Διδάσκοντας αξίες σήμερα: η αποστολή, οι δυνατότητες και τα όρια του σχολείου. Στο Α. Τριλιανός, Γ. Δημάκος, Ι. Κεκές, Ε. Φυριππής, Κ. Φασούλης, Η. Μυλωνάκου – Κεκέ & Θ. Μπαμπάλης (Επιμ.), Αναγνώριση. Τιμητικό αφιέρωμα στον Καθηγητή Θεόδωρο Εξαρχάκο (σσ. 153-175). Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών.
Δημοσιεύσεις σε επιστημονικά περιοδικάLazarakou, E. D. (2009). Historical imagination as an evaluative criterion for student performance in the subject of history: The revolt of Mytilene from the Athenian League. EkklesiastikosPharos, 91(20), 82-93. Λαζαράκου, Ε. Δ. (2009). Η ανάπτυξη της ενσυναίσθησης στο Αναλυτικό Πρόγραμμα. Επιστήμες Αγωγής, 1, 107-118. Βρεττός, Ι. Ε. & Λαζαράκου, Ε. Δ. (2009). Η εικόνα ως μέσο διδασκαλίας και αξιολόγησης του μαθητή: Το παράδειγμα του σχολικού εγχειριδίου Ιστορίας της Δ΄ Δημοτικού. Συγκριτική και Διεθνής Εκπαιδευτική Επιθεώρηση, Ειδικό Θεματικό Τεύχος, 13, 177-200. Lazarakou, E. D. (2008). Empathy as a tool for historical understanding: an evaluative approach of the ancient Greek primary history curriculum. International Journal of Social Education, 23(1), 27-46. Λαζαράκου, Ε. Δ. (2006). Συμβατότητα Προγράμματος Σπουδών και Σχολικού Εγχειριδίου: Το παράδειγμα των Προγραμμάτων Σπουδών και των Σχολικών Εγχειριδίων Ιστορίας του Δημοτικού Σχολείου. Επιστήμες Αγωγής, 1, 137-150. Λαζαράκου, Ε. Δ. (2005). Εθνικές και κοινωνικές προκαταλήψεις και στερεότυπα στα κείμενα και την εικονογράφηση των σχολικών εγχειριδίων Ιστορίας: Το παράδειγμα του σχολικού εγχειριδίου ιστορίας της ΣΤ΄ τάξης του Δημοτικού Σχολείου. Τα Εκπαιδευτικά, 77-78, 201-209. Δημοσιεύσεις σε τόμους πρακτικών επιστημονικών συνεδρίωνΒρεττός, Ι. Ε., & Λαζαράκου, Ε. Δ. (2011). Ρητές και Λανθάνουσες Αξίες κατά την Ανάγνωση ενός Έργου Τέχνης στο μάθημα της Ιστορίας. Στο Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, Πρακτικά 2ου Πανελλήνιου Συνεδρίου Επιστημών Εκπαίδευσης (σσ. 326-336) (27- 30 Μαΐου 2010) (Τόμ. Α΄). Αθήνα. Λαζαράκου, Ε. (2010). Η αξιοποίηση της καλλιτεχνικής δημιουργίας του μαθητή κατά την αξιολόγησή του στο μάθημα της Ιστορίας: Θεωρητικό πλαίσιο και παιδαγωγική προοπτική. Στο Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, Πρακτικά 1ου Πανελλήνιου Συνεδρίου Επιστημών Εκπαίδευσης (σσ. 224-232) (28-31 Μαΐου 2009) (Τομ. Β΄). Αθήνα: Σμυρνιωτάκης. Λαζαράκου, Ε. Δ. (2008). Προγράμματα κοινωνικού και συναισθηματικού εγγραμματισμού στο σχολείο: Προϋποθέσεις και αποτελεσματικότητα. Στο Π. Γεωργογιάννης (Επιμ.), Επιστημονικός Διάλογος για την Ελληνική Εκπαίδευση. Τυπική, μη τυπική και άτυπη εκπαίδευση στην Ελλάδα (σσ. 181-198). Πρακτικά 1ου Διεθνούς Συνεδρίου (Αθήνα, 28-30 Νοεμβρίου 2008) (Τομ. 1ος). Πάτρα. Λαζαράκου, Ε. Δ. (2007). Η ενσυναίσθηση στο μάθημα της Ιστορίας. Στο Παιδαγωγική Εταιρεία Ελλάδος. Πρακτικά 5ου Πανελλήνιου Συνεδρίου. Ελληνική Παιδαγωγική και Εκπαιδευτική Έρευνα (σσ. 537-548) (Θεσσαλονίκη, 24-26 Νοεμβρίου 2006) (Τομ. Β΄). Θεσσαλονίκη: Αφοί Κυριακίδη. Βρεττός, Ι., Λαζαράκου, Ε., Σταμάτη, Ε., & Σταυρόπουλος, Γ. (2002). Η μικροδιδασκαλία στην εκπαίδευση των εκπαιδευτικών: Το πρόβλημα του αριθμού των μελών της ομάδας και της αξιολόγησής τους. Στο Α. Παπάς, Α. Τσιπλητάρης, Ν. Β. Πετρουλάκης, Σ. Νικόδημος, Κ. Χάρης & Ν.Δ. Ζούκης (Επιμ.), Ελληνική Παιδαγωγική και Εκπαιδευτική Έρευνα (σσ. 247-263). Πρακτικά 2ου Πανελληνίου Συνεδρίου (Αθήνα 02-04 Νοεμβρίου 2000) (Τόμ. Β΄). Αθήνα, Ατραπός.
|