Department of Pedagogy and Primary Education
| ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ email: nadtso@primedu.uoa.gr Τηλέφωνο: +30 2103688529 Διεύθυνση: ΠΤΔΕ - ΕΚΠΑ, Ιπποκράτους 20, 10680 Αθήνα |
α) Προπτυχιακό πρόγραμμα
β) Μεταπτυχιακό πρόγραμμα
Κριτής σε διεθνή και ελληνικά επιστημονικά περιοδικά:
Μέλος επιστημονικών εταιρειών:
Babalis, Th., & Tsoli, K. (2017). Classroom Life: Shaping the Learning Environment, Classroom Management Strategies and Teaching Techniques. New York: Nova Publishers.
Τσώλη, Κ. (2019). Εκπαιδεύοντας εκπαιδευτικούς: Η Πρακτική Άσκηση στο Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης του Ε.Κ.Π.Α. Στο Καινοτομία, Αειφορία και Εκπαιδευτικός Σχεδιασμός (σσ. 296-314). ΠΜΣ «Περιβαλλοντική Εκπαίδευση», ΤΕΠΑΕΣ, Πανεπιστήμιο Αιγαίου, Ρόδος.
Τσώλη, Κ. (2018). Τεχνικές βιωματικής μάθησης στην εκπαίδευση για την αειφόρο ανάπτυξη: res, non verba. Στο Β. Παπαβασιλείου, Ν. Ανδρεαδάκης, Γ. Παπαδομαρκάκης, & Μ. Καΐλα (επιμ.), Αειφορία, Αειφόρος Ανάπτυξη, Φύση και Ανθρώπινη Φύση: Ο Κόσμος μας; Quo Vadis? (σσ. 469-484). ΠΜΣ «Περιβαλλοντική Εκπαίδευση», ΤΕΠΑΕΣ, Πανεπιστήμιο Αιγαίου, Ρόδος.
Babalis, Th., Tsoli, K., & Kirkigianni, F. (2018). Psychosocial dimensions of single-parenting in Greece: reality and prospects. In T. K. Babalis, Y. Xanthacou, & M. Kaila (edit.), Single-Parenting in the 21st Century: Perceptions, Issues and Implications (pp. 167-181). New York: Nova Publishers.
Tsoli, K. (2019). Friendship and Peer Cultures in Childhood. Bloomsbury Education and Childhood Studies. DOI: 10.5040/97813509963.
Tsoli, K. (2019). Active Citizenship: The Contribution of Experiential Learning and Critical Education (公民:体验式学习和批判教育的贡献). Journal of Contemporary Education and Culture, 11(2), 6-13.
Τσώλη, Κ. (2016). Η κοινωνική και συναισθηματική αγωγή στην αρχική εκπαίδευση των μελλοντικών δασκάλων: μία πρόταση εφαρμογής στο πλαίσιο της Πρακτικής Άσκησης. Ηώς, 4(2).
Babalis, Th., Kirkigianni, F., & Tsoli, K. (2015). School and students’ families communication techniques and relevant practices in a social pedagogical context: Primary Education Principals’ views in Greece during the economic crisis. International Journal of Social Pedagogy – Special Issue ‘Social pedagogy in times of crisis in Greece’, 4(1), 77-92.
Μπαμπάλης, Θ., & Τσώλη, Κ. (2020). Οι σχέσεις με συνομηλίκους ως παράγοντας βελτίωσης του κλίματος της σχολικής τάξης. Στο Ε. Γουργιώτου, Δ. Κακανά, Μ. Μπιρμπίλη, & Κ. Χατζοπούλου (Επιμ). Εκπαίδευση Εκπαιδευτικών και Παιδαγωγικά Τμήματα, 30 χρόνια μετά: Αντιμετωπίζοντας τις νέες προκλήσεις. Πρακτικά 2ου Πανελλήνιου Συνεδρίου του Δικτύου Πρακτικών Ασκήσεων. Βόλος: Πανεπιστημιακές Εκδόσεις Θεσσαλίας.
Τσώλη, Κ. (2018). Διαπολιτισμική εκπαίδευση στο σχολείο του 21ου αιώνα: διδακτικές προσεγγίσεις και βιωματικές δράσεις. Στην Εκδήλωση για την πανηγυρική λήξη του Ευρωπαϊκού Προγράμματος με τίτλο «Μιλώντας για τις Ευρωπαϊκές αξίες και τα δικαιώματα του Πολίτη σε Πολυ-πολιτισμικά σχολεία». Ευρωπαϊκό Κέντρο Αριστείας Jean Monnet του Ε.Κ.Π.Α.
Τσώλη, Κ. (2018). Χαρτογραφώντας το πεδίο της καλλιέργειας δεξιοτήτων ζωής στο σχολείο του 21ου αιώνα: ο ρόλος του εκπαιδευτικού. Στην Ημερίδα επιμόρφωσης του Πανελλήνιου Συλλόγου Καθηγητών Γαλλικής Γλώσσας και Φιλολογίας Αποφοίτων Πανεπιστημίου (ΠΑ.ΣΥ.ΚΑ.ΓΑ.) με τη συνεργασία του 26ου Γυμνασίου Αθήνας Ο εκπαιδευτικός στον 21ο αιώνα: ανάπτυξη δεξιοτήτων (σσ. 118-126). Αθήνα, 17/03/2018.