Αρχική σελίδα » Ανθρώπινο Δυναμικό » Μέλη ΕΕΠ, ΕΔΙΠ, ΕΤΕΠ » Νικόλαος Λάριος

Νικόλαος Λάριος, Ε.ΔΙ.Π

     


ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ

email: lariosn@.uoa.gr

Τηλέφωνο: +30 210 368 8271

Διεύθυνση: Ιπποκράτους 15, 3ος Όροφος

Ο Νίκος Λάριος είναι μέλος Ε.ΔΙ.Π. στο Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών. Είναι κάτοχος διδακτορικού τίτλου στις ΤΠΕ στην Εκπαίδευση για την Αειφόρο Ανάπτυξη, μεταπτυχιακού τίτλου σπουδών στις ΤΠΕ στην Εκπαίδευση και πτυχίου Μηχανικού Αυτοματισμού. Εργάζεται στο ΕΚΠΑ από το 1995 σαν Μηχανικός Αυτοματισμού και διδάσκει μαθήματα της ειδικότητάς του σε προπτυχιακό και μεταπτυχιακό επίπεδο αφού διαθέτει εμπειρία τόσο στη διδασκαλία των ΤΠΕ στην Εκπαίδευση, όσο και της Εκπαιδευτικής Ρομποτικής και των Συστημάτων Αυτομάτου Ελέγχου. Τα τελευταία δεκατρία χρόνια έχει πάρει μέρος σε ερευνητικά, εκπαιδευτικά και επιμορφωτικά προγράμματα που σχετίζονται με την αξιοποίηση των ΤΠΕ στην Εκπαίδευση για την Αειφόρο Ανάπτυξη. Επιπρόσθετα έχει συμμετάσχει ενεργά στο σχεδιασμό και τη διάδοση εκπαιδευτικού υλικού σε πλήθος ευρωπαϊκών προγραμμάτων Erasmus + CBHE, όπως: PUAT (Professionalisation of Undergraduate Academic Teaching in Multiple Disciplines to Address SDGs), ICTeEfS (ICT-enabled In-service Training of Teachers to Address Education for Sustainability), RefTeCp (Refugee Teaching Certification Programme for Egyptian and Refugee Teachers Enabled by Blended Learning), CCSAFS (Development of an MSc Programme in Climate Change, Sustainable Agriculture and Food Security) μεταξύ άλλων. Έχει επίσης δημοσιεύσει διάφορα άρθρα σε διεθνή και ελληνικά περιοδικά, καθώς και πρακτικά διεθνών και ελληνικών συνεδρίων. Τα ερευνητικά του ενδιαφέροντα επικεντρώνονται στις τεχνολογίες μάθησης, στη χρήση των ΤΠΕ στην εκπαίδευση για την Αειφόρο Ανάπτυξη, την ανάπτυξη και αξιολόγηση μαθησιακού υλικού και εργαλείων με τη χρήση του υπολογιστή, την εφαρμογή της επαυξημένης πραγματικότητας στην εκπαίδευση για την αειφόρο ανάπτυξη, τα συστήματα αυτομάτου ελέγχου, την εκπαίδευση STEAM και την εκπαιδευτική ρομποτική.