Department of Pedagogy and Primary Education
Ψυχοπαιδαγωγικές προσεγγίσεις παιδιών και ΑΜΕΑ | |
ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ | |
email: gsideridis@primedu.uoa.gr Τηλέφωνο: 210 3688030 Διεύθυνση:Ναυαρίνου 13Α 1ος όροφος, 10680, Αθήνα | |
| |
Σπουδές
Επαγγελματική σταδιοδρομία
Ερευνητικά ενδιαφέροντα
Διδασκαλία μαθημάτωνΠροπτυχιακό πρόγραμμα
Μεταπτυχιακό πρόγραμμα Α’κύκλου
Ερευνητικά προγράμματαΣυμμετοχή σε 1 ευρωπαϊκό, σε 7 ελληνικά χρηματοδοτούμενα προγράμματα και σε 2 μη χρηματοδοτούμενα ελληνικά προγράμματα Συμμετέχων σε 3 διεθνή επιστημονικά προγράμματα ως επιστημονικός συνεργάτης
Ακαδημαϊκές δραστηριότητεςΜέλος επιστημονικής επιτροπής και κριτής εργασιών επιστημονικά περιοδικά:
Εκδότης σε Ειδικές εκδόσεις στα περιοδικά:
Δημοσιεύσεις2 βιβλία και άνω των 130 δημοσιεύσεων σε ελληνικά και διεθνή περιοδικά και πρακτικά συνεδρίων. Οι δημοσιεύσεις έχουν αναφερθεί περισσότερες από 2,000 φορές και παρήγαγαν έναν δείκτη Η-Index=25. Επιλεγμένες δημοσιεύσεις (Ν=15) από τις 130 Α) Εργασίες σε ελληνικά και διεθνή περιοδικά και πρακτικά συνεδρίων 1. Sideridis, G. D. (2005). Προσανατολισμός στο στόχο, επίδοση και κατάθλιψη: Ενδείξεις για την αναθεωρημένη θεωρία των στόχων [Goal orientation, academic achievement, and depression: Evidence in favor of a revised goal theory framework]. Journal of Educational Psychology, 97, 366-375. 2. Sideridis, G. D., Morgan, P., Botsas, G., Padeliadu, S., & Fuchs, D. (2006). Πρόβλεψη των μαθησιακών δυσκολιών από τη μεταγνώση, τα κίνητρα, τα συναισθήματα και την ψυχοπαθολογία: Μια ανάλυση ROC [Prediction of students with LD based on metacognition, motivation, emotions, and psychopathology: A ROC analysis.] Journal of Learning Disabilities, 39, 215-229. 3. Sideridis, G. D. (2007). Γιατί οι μαθητές-τριες με μαθησιακές δυσκολίες έχουν κατάθλιψη; Ένα μοντέλο ευπάθεις με την αξιολόγηση του προσανατολισμού στο στόχο [Why are students with learning disabilities depressed? A goal orientation model of depression vulnerability.] Journal of Learning Disabilities, 40, 526-539. 4. Sideridis, G. D., Padeliadu, S, Antoniou F. (2008).Προκαταλήψεις εκπαιδευτεικών στην αξιολόγηση των μαθησιακών δυσκολιών: Μια εφαρμογή του πολύ-επίπεδου λογαριθμικού μοντέλου [Teacher biases in the identification of learning disabilities: An application of the multilevel logistic model]. Learning Disability Quarterly, 31, 199-209. 5. Sideridis, G. D., & Kaplan, A. (2011). Προσανατολισμοί στο στόχο και επιμονή: Ο ρόλος των επιτυχιών και των αποτυχιών [Achievement goal orientations and persistence across tasks: The roles of failure and success]. Journal of Experimental Education, 79, 429-451. 6. Mouratidis, A., Vansteenkiste, M., Lens, W., & Sideridis, G. D. (2011). Η αλληλεπίδραση προσανατολισμού στο στόχο και κινητήριου περιβάλλοντος: Μια πολυεπίπεδη ανάλυση στη φυσική αγωγή [The interplay between achievement goals and motivation environment: A multilevel analysis of between-students’ differences and within-students variation in intrinsic motivation in the physical education class.] Journal of Educational Psychology, 103, 353-366. 7. Morgan, P., Sideridis, G. D., & Youja, Z. (2012). Αυξηση της αναγνωστικής ευχαίρειας σε μαθητές-τριες με μαθησιακές δυσκολίες: Μια μετά-ανάλυση των ερευνών με μεθοδολογία ενός ατόμου [Increasing oral reading fluency by students with learning disabilities: A meta-analysis of the single-subject literature]. Journal of Special Education, 46, 94-116. 8. Sideridis, G. D. & Padeliadu, S. (2013). Δημιουργία μιας σύντομης αξιολόγησης των μαθησιακών δυσκολιών: Μια εφαρμογή με το μοντέλο Rasch [Creating a brief rating scale for the assessment of learning disabilities: An Application of the Rasch model]. Journal of Learning Disabilities, 46, 115-132. 9. Sideridis, G. D., Simos, P., Papanicolaou, A., & Fletcher, J. (2014). Η χρήση των επιβεβαιωτικών παραγοντικών μοντέλων στην αξξιολόγηση της λειτουργίας του εγκεφάλου: Ανάλυση μεγεθών του δείγματος [On the use of SEM for evaluating functional connectivity in the brain: Sample size considerations.] Educational and Psychological Measurement, 74, 733-758. 10. Sideridis, G. D., Tsaousis, I., & Katsis, A. (2014). Μια προσπάθεια να μειωθεί το συστηματικό στατιστικό σφάλμα με την χρήση των μοντέλων HGLM [An attempt to lower sources of systematic measurement error using hierarchical generalized linear modelling]. Journal of Applied Measurement, 15, 1-24. 11. Sideridis, G. D., Tsaousis, I., & Al-Harbi, K. (2015). Επεκτείνοντας το μοντέλο της μετρικής ισοδυναμίας με την ισοδυναμία των σταθερών. [Extending measurement invariance by testing the equivalence of thresholds.] Journal of Psychoeducational Assessment. 12. Sideridis, G. D., & Antoniou, F., & Stamovlasis, D. (2015). Οι επιδράσεις των κλιμάτων με προσανατολισμό στην μάθηση και την επίτευξη στην αναγνωστική επίδοση παιδιών με μαθησιακές δυσκολίες. [The effects of mastery and performance goal structures on students’ with learning disabilities reading achievement.] Journal of Learning Disabilities. 13. Sideridis, G. D. (2015, in press). Αξιολογώντας την εγκυρότητα της μέτρησης στις μαθησιακές δυσκολίες: Τι κάνουμε λάθος; [Assessing validity of measurement in learning disabilities: What are we doing wrong?] Educational & Psychological Measurement. 14. Sideridis, G. D., & Stamovlasis, D. (2015, in press). Αναζήτηση βοήθειας ως συνάρτηση των προσανατολισμών στο στόχο με έμφαση στη νόρμα: Καταστροφή. [Instrumental help-seeking as a function of normative performance goal orientations: A “catastrophe.”] Motivation & Emotion. 15. Sideridis, G. D., Simos, P., Mouzaki, & Stamovlassis, D. (2015, in press). The ‘catastrophic’ role of the RAN in the development of reading ability. Scientific Studies of Reading. |